Udana kampania dla odmiany mandarynek Moncada
"Istnieje znaczny popyt z rynków międzynarodowych na wysokiej jakości późne mandarynki" - twierdzi Jean Contreras, menedżer Arco Fruits. Firma rozpoczęła kampanię późnych owoców cytrusowych w styczniu. Po clemenules przyszedł czas na wprowadzenie na rynek późnych mandarynek, z odmianami Tang Gold, Nadorcott oraz najnowszym dodatkiem, wprowadzonym na rynek wyłącznie przez Arco Fruits:

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.