Udział Mercadony w rynku spada drugi miesiąc z rzędu
Najnowsze dane Kantar Worldpanel ujawniają, że Mercadona straciła 0,4% udziału w rynku w Hiszpanii w ciągu ostatniego miesiąca (od 5 listopada do 3 grudnia), do 26,7%, tym samym łącząc dwa kolejne miesiące spadku, po sześciu kolejnych wzrostach.
Żaden operator z krajowej czołówki 7 nie był w stanie zwiększyć swojego udziału w rynku w ostatnim miesiącu. Wszyscy odnotowali spadki,
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.