UE chce być mistrzem "zielonego rolnictwa" w Azji Południowo-Wschodniej
UE chce być mistrzem "zielonego rolnictwa" w Azji Południowo-Wschodniej. Ale ograniczone stosunki handlowe, koszmary regulacyjne i brak zaufania mogą to uniemożliwić.
Jak produkcja i turystyka upadły w ciągu trzech lat od pandemii COVID-19, kilka rządów Azji Południowo-Wschodniej zdało sobie sprawę, że muszą wpompować więcej pieniędzy w niedofinansowany i niedoceniany sektor rolniczy.
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.