UE przeznaczy 25 mln euro na zwiększenie eksportu z Kenii
Unia Europejska ogłosiła zobowiązanie do finansowania w wysokości 25 mln euro dla TradeMark Africa (wcześniej TradeMark East Africa) w celu wsparcia pięcioletniej inicjatywy mającej na celu zwiększenie eksportu Kenii i pomoc rządowi w tworzeniu korzystnego środowiska handlowego.
Program ten, znany jako Business Environment and Export Enhancement Programme (BEEEP), będzie opierał się na inicjatywach, które
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.