Unijne etykiety soków owocowych "bez dodatku cukrów" mogą być postrzegane jako wprowadzające w błąd.
Kiedy na początku tego roku Komisja Europejska wydała tzw. dyrektywę śniadaniową, etykiety miodu, dżemu i soków owocowych zostały potraktowane samodzielnie, a nie jako część jasnego i nadrzędnego pakietu informacji o żywności dla konsumentów (FIC). FIC ostatecznie uregulowałaby kwestie oświadczeń zdrowotnych lub żywieniowych, które firmy mogą umieszczać na swoich produktach: oświadczenia takie jak "zdrowe dla serca", "30 procent mniej tłuszczu"
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.