Uprawa, handel i hodowla w walce o konsolidację
Obecnie wydaje się, że w dziedzinie fuzji, przejęć i transakcji finansowych w ogrodnictwie szklarniowym jest nieco ciszej, ale pozory mogą mylić. Za kulisami ludzie wciąż są zajęci rozmowami, negocjacjami i myśleniem o nowych krokach.
Tak jest w przypadku technologii ogrodniczej, gdzie jeszcze rok temu firmy niemal przewracały się nawzajem z wiadomościami
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.