USAID Trade Activity publikuje wytyczne dotyczące eksportu rolnego dla krajów Zatoki Perskiej
Rynki krajów Zatoki Perskiej stanowią wyraźną szansę dla eksporterów rolniczych z Bangladeszu, ale z powodu braku wiedzy na temat bezpieczeństwa żywności oraz środków sanitarnych i fitosanitarnych (SPS), zgodności z przepisami i wymagań klientów, nie są w stanie wykorzystać tych możliwości.
Prowadzony przez Amerykańską Agencję Rozwoju Międzynarodowego (USAID) program Feed the Future Bangladesh
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.