W jaki sposób sztuczna inteligencja, technologie uprawy i nie tylko mogą pomóc w zwiększeniu konsumpcji produktów?
Jakie są innowacyjne rozwiązania zwiększające konsumpcję produktów? Był to temat wirtualnego ratusza IFPA w tym tygodniu, sesji moderowanej przez Jasona Wilsona z Partnership for a Healthier America. "Dla jednego na sześciu Amerykanów dobre jedzenie jest albo za daleko, albo za drogie, albo jedno i drugie. W połączeniu z faktem, że dziewięciu na dziesięciu Amerykanów nie spożywa codziennych
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.