"W porównaniu z poprzednim rokiem udało nam się odnotować wzrost na Wielkanoc"
Ogólnie, Baden może spojrzeć wstecz na stosunkowo zimny, ale silnie sprzedający się Wielki Tydzień. "Sprzedaż wielkanocna była ogólnie bardzo przyjemna, a w porównaniu z poprzednim rokiem udało nam się nawet odnotować plus. Jest to ponownie związane z faktem, że w tym czasie wciąż istniał efekt wtórny z powodu kryzysu w Coronie", opisuje Baris Karaman, dyrektor zarządzający hurtowni gastronomicznej o tej samej nazwie
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.