"W przyszłym roku powiększymy nasze centrum pakowania i dojrzewania o 18 000 m2".
Trofi Pack działa w swoim nowym zakładzie pakowania w holenderskiej miejscowości Den Hoorn od wiosny 2020 roku. Firma jest już w trzeciej fazie ekspansji. "Czasami musimy się szczypać. Na szczęście rozwijamy się bardzo stopniowo, więc łatwo jest tym zarządzać, a budowa nie wpłynęła na nasz aktywny proces" - zaczyna Harry van der Hout.
Trofi

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.