"W związku z wczesną Wielkanocą kluczowe jest, abyśmy udostępnili ten produkt"
Teboza zasygnalizowała swoim klientom, że rozpoczął się sezon szparagowy. Ta holenderska firma zebrała swoje pierwsze szparagi szklarniowe.
Jest on już dostępny w Tebozie. "Przez kilka najbliższych tygodni podaż jest jeszcze ograniczona, ale jakość jest doskonała" - mówi Will Teeuwen.
Obecne ceny energii dość mocno grają na umysłach plantatorów szparagów. Pomimo wysokich kosztów,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.