Większe zaufanie we współpracy: przypadek Consorzio Uva di Puglia Igp
"Wiele przedsiębiorstw rolnych ubiega się ostatnio o przystąpienie do konsorcjum, aby cieszyć się większymi gwarancjami umownymi lub bardziej dochodowymi możliwościami handlowymi. Mówimy o 3-4 wnioskach dziennie, do tego stopnia, że wierzymy, iż certyfikowane winnice osiągną w przyszłym roku 3500 hektarów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w poprzedniej kampanii", informuje Michele Laporta, prezes Consorzio
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.