"Włoskie kasztany młotkowane nie mogą być obecnie oferowane zgodnie z wymaganiami rynku"
Pieczone kasztany są tradycyjnie dużym sprzedawcą na jarmarkach bożonarodzeniowych. Jednak w tym roku włoska kampania była szczególnie powolna. "Od początku sezonu towary są bardzo rzadkie i drogie" - mówi Rainer Simon, włoski specjalista i dyrektor zarządzający Christian Sulser Ltd, z siedzibą na rynku hurtowym w Monachium.
Na początku, tzw.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.