"Współpracuje z nami kilka dużych grup, które nakazały stosowanie Rypen we wszystkich przesyłkach jako ubezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych opóźnień".
W zeszłym tygodniu na targach Fruit Logistica firma "It's Fresh" zaprezentowała swoją technologię moderowania etylenu drugiej generacji w celu wydłużenia okresu szczytowej dojrzałości i jakości świeżych produktów, dla której stworzono nową markę RYPEN.
"Etylen jest podstawowym problemem w branży świeżych produktów", wyjaśnia Tristan Kaye, dyrektor ds. rozwoju biznesu w It's Fresh. "Tradycyjnie stosowany

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.