Wydajność po Chińskim Nowym Roku nadal bardzo wysoka
Odkąd popyt zaczął się zmniejszać, a wraz z nim stawki frachtowe, przewoźnicy walczyli o wyciągnięcie z rynku wystarczających zdolności przewozowych, aby powstrzymać krwawienie. W związku ze zbliżającym się Chińskim Nowym Rokiem (CNY) spodziewano się, że przewoźnicy wykorzystają ten fakt jako okazję do wygaszenia znacznej liczby rejsów, aby przywrócić podaż. Stało się to jednak dopiero w ciągu 1-3 tygodni po CNY, czyli w bardzo krótkim okresie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.