Wysokie koszty transportu znacząco wpływają na towary z Turcji
"Rok fiskalny 2023 przebiegł dla nas bardzo dobrze. Udało nam się zwiększyć sprzedaż o około dziesięć procent w porównaniu z rokiem poprzednim", mówi Mehmet Akpolat, dyrektor zarządzający GSM Import-Export w Fruchthof Berlin. "Niektórzy twierdzą, że może to być spowodowane wysokim poziomem cen, dzięki któremu można teraz osiągnąć wyższą sprzedaż. Tak czy inaczej, widzimy ogólny wzrost pomimo faktycznie trudnego roku".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.