Wzrost sprzedaży o 20% dla liści dziecięcych, ale utrata wartości o 10%
"Jest to niewątpliwie nienormalny rok z punktu widzenia produkcji z powodu zmian klimatycznych. Łagodne temperatury między październikiem a styczniem, w rzeczywistości przyspieszyły zbiory, co doprowadziło do nadmiernych dostaw, niskich cen i wielu niesprzedanych produktów" - informuje Alberto Nocera (na zdjęciu), prezes Agrieuropa w Terracina (Latina).
"W porównaniu z ubiegłym rokiem, my
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.