Zakazy frachtu lotniczego nałożone przez detalistów z UE wywierają presję na kenijskich eksporterów
Zaostrzenie zakazów transportu lotniczego przez detalistów z Unii Europejskiej (UE), takich jak Lidl, stanowi wyzwanie dla eksporterów świeżych produktów w Kenii. Środki te, mające na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla związanej z transportem lotniczym, doprowadziły do wyższych kosztów i opóźnionego dostępu do rynku dla kenijskich eksporterów.
Okisegere Ojepat, dyrektor naczelny Konsorcjum Świeżych Produktów
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.