"Zaltbommel i Service2Fruit łączą siły, aby uzyskać najlepsze ceny dla producentów na rynku".
Obciążanie jest kluczem do filozofii Veiling Zaltbommel. Ta holenderska spółdzielnia bierze pod uwagę zarówno nabywcę, jak i plantatora na kilka sposobów. Na przykład, plantatorom zaoferowano niedawno usługę zmiany dostawcy. "To nie jest zupełnie nowa rzecz. Miejsca takie jak banki, firmy energetyczne i ubezpieczeniowe robią to od jakiegoś czasu, a my dołączyliśmy do tego grona" - zaczyna dyrektor Gerard van den Anker.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.