"Zapewniamy pełen zakres dla wielu odległych klientów"
Ponad sześć miesięcy temu cały zespół Freshclusive przeniósł się do nowego budynku w Aalsmeer w Holandii. Było to po tym, jak spędzili rok dojeżdżając około 125 km do i z Eindhoven. "Mieliśmy szczęście, że znaleźliśmy ten nowy budynek. Myślałem, że kupiliśmy budynek, w którym będziemy mogli się rozwijać, ale kiedy obszedłem go w poniedziałek, magazyn był całkowicie zapełniony" - powiedział Paul Schockman.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.