Złość i niepokój po programie informacyjnym Cash Investigation
"To kompletne szaleństwo", wyjaśnia francuski producent ekologiczny. "Oni zabijają sektor ekologiczny!" Złość wśród producentów ekologicznych rośnie. 6 czerwca francuska telewizja France 2 wyemitowała nową edycję programu Cash Investigation "Organic Alert" (Alerte sur le bio). Specjaliści z sektora ekologicznego są wściekli, ale także oszołomieni i zaniepokojeni możliwym

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.