Zmniejszony popyt na pudełka i ciągły rozwój zdolności przewozowych prowadzi do spadku stawek frachtowych
W następstwie chińskiego Nowego Roku w Azji zmniejszyły się obawy dotyczące kryzysu związanego z repozycjonowaniem pustych ładunków. Zmiana ta wynika ze zmniejszonego popytu i ciągłego zwiększania przepustowości, co prowadzi do spadku stawek frachtowych. Linerlytica, firma analityczna z siedzibą w Hongkongu, zaobserwowała...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.