Znaczenie marek, kolokacji i prawdziwego zrównoważonego rozwoju w rolnictwie wertykalnym
"Siłą prawdziwej marki jest łączenie kupujących z produktem i sposobem jego wytworzenia. Jeśli chcemy, aby ludzie dokonywali bardziej zrównoważonych wyborów żywności, którą kupują, musimy podać więcej informacji na temat firmy stojącej za żywnością" - mówi Kate Hofman, założycielka GrowUp Farms, analizując badania przeprowadzone wśród kupujących w Wielkiej Brytanii. Okazuje się, że kupujący chcą sałatki, która

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.