"Zrównoważona transformacja przynosi wymierny rozwój gospodarczy
Transformacja jest strategicznym filarem Fruit South Africa, obok dostępu do rynku, wzmocnionych relacji z rządem oraz zarządzania informacjami i komunikacji.
Fruit South Africa jest spółką non-profit i organem parasolowym dla stowarzyszeń zajmujących się świeżymi owocami w Afryce Południowej: Berries ZA, Citrus Growers' Association of Southern Africa (CGA), Fresh Produce Exporters'

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.