Zrównoważone opakowania żywności, które nie są gotowe do zapakowania
Producenci żywności i napojów stoją przed dylematem zrównoważonego rozwoju. Zapotrzebowanie na ekologiczne opakowania rośnie, ale kosztują one więcej i często nie są tak wszechstronne. W obliczu przepisów antyplastikowych i celów redukcji emisji dwutlenku węgla, potrzebne jest zaangażowanie i duże inwestycje, aby zwiększyć wybór odnawialnych źródeł energii. To...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.