Zrównoważone rozwiązania, nowe partnerstwa i lepszy nastrój niż przed pandemią
Według kilku wystawców, tegoroczne targi Anuga, wiodące na świecie targi żywności i napojów, były częściowo lepsze niż przed koronawirusem. "Ludzie podchodzą do siebie bardziej i cieszą się, że znów mogą nawiązać ze sobą osobisty kontakt. Ponadto publiczność jest jeszcze bardziej międzynarodowa niż dotychczas" - mówią. Nastroje były bardzo dobre. Tylko

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.