Zwiększona świadomość życia w obliczu zmian klimatycznych
"Wiele produkcji w tym roku było zagrożonych z powodu deszczu na wiosnę, po którym nastąpiły wysokie temperatury i intensywność światła, co doprowadziło do opóźnienia zbiorów o 15-20 dni, przy spadku produkcji nadającej się do sprzedaży o 30-50%, tylko częściowo zrekompensowanym wyższymi cenami", informuje Walter Ruggia, kierownik ds. innowacji technologicznych w Retilplast, po wzięciu udziału w targach w Madrycie, gdzie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.