Zwiększone inwestycje w chłodnie słoneczne jako pomoc dla producentów z Afryki
Afrykańscy rolnicy często nie mają możliwości przechowywania uzyskanych nietrwałych towarów, co zmusza ich do jak najszybszej sprzedaży swoich produktów i pozostawia ich podatnymi na wyzysk pośredników.
W dodatku uważa się, że 30-40% produktów ogrodniczych w Afryce Subsaharyjskiej nigdy nie trafia na rynek z powodu chwiejnych łańcuchów dostaw.
Inwestycja w SokoFresh, firmę
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.