200 milionów niebieskich znaczków Chiquita zmienia kolor na różowy
Mała zmiana, duża różnica: Chiquitadedica to kampania uświadamiająca na temat raka piersi wspierana we Włoszech przez Fundację Airc na rzecz Badań nad Rakiem. Również w tym roku, w październiku, kultowa Niebieska Wstążka została zabarwiona na ten sam kolor co Różowa Wstążka, aby podkreślić fundamentalną rolę profilaktyki. Przesłanie Miss Chiquita
W partnerstwie z

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.