Bambini (Dole): "Sponsoring sportowy zwiększa rozpoznawalność marki
W Fruit Logistica Cristina Bambini, marketing manager Dole, wyjaśnia strategię marki na rok 2023. "Rok 2022 był pracowity: w czerwcu ubiegłego roku przeprowadziliśmy badanie przeprowadzone przez Ipsos na próbie użytkowników, które wykazało znaczną zmianę w spontanicznej rozpoznawalności marki Dole we Włoszech. W 2023 roku
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.