Czwarta edycja konkursu Valfrutta W poszukiwaniu Złotego Trójkąta
Rozpoczęła się czwarta edycja konkursu Valfrutta Alla ricerca del Triangolino d'oro (Poszukiwanie Złotego Trójkąta). Inicjatywę wspierają działania komunikacyjne: kampania społeczna, dedykowane ekspozycje w punktach sprzedaży oraz nowy spot reklamowy, który od niedzieli 17 września będzie emitowany w telewizji tematycznej do końca roku. Zabawy i gry promujące włoskie soki owocowe
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.