Dimmidisì, po radiu i mediach społecznościowych, wraca do telewizji
W ramach kontynuacji planu radiowego i cyfrowego, DimmidiSì inwestuje również w telewizję. Od 18 lutego do końca marca reklama będzie widoczna na kanałach telewizyjnych RAI, co ma na celu opowiedzenie o wartościach, które wspierają markę, w celu wzmocnienia świadomości marki. Wybór La Linea Verde padł na nadawcę publicznego, między innymi ze względu na jego zasięg i niższą
>
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.