Dole Italia, kampania outdoorowa powraca Słońce, nawet gdy go nie ma
Kampania komunikacyjna Dole ItaliaSłońce, nawet gdy go nie ma, jest kontynuowana dzięki aktywacjom poza domem, które obejmą całą sieć autostrad w Mediolanie, Rzymie, Florencji, Bolonii, Brescii, Cagliari i innych lokalizacjach. Zobacz dwóch odnoszących sukcesy triathlonistów
Mediolan i Rzym zostaną również oświetlone przez serię tramwajów i autobusów w pełni oznakowanych marką
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.