Działania komunikacyjne i marketingowe Dole koncentrują się na sporcie w całej rozciągłości
Od nowej kampanii komunikacyjnej, nadal skupionej na twierdzeniu "Słońce nawet wtedy, gdy go nie ma" z nowymi ambasadorami marki, Biancą Seregni, brązową medalistką World Under-23 Triathlon 2022 i Michele Sarzillą,2022 włoskim absolutnym mistrzem olimpijskim w triathlonie, do karawany Giro d'Italia, która rozpoczęła się w sobotę 8, jest kilka działań związanych
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.