FrescoBreak i ParmaFood, czyli co nowego na Fruit Logistica 2023
Grupa ParmaFood zaprezentowała się na targach Fruit Logistica z szeregiem nowości. "Prezentujemy szeroką gamę produktów, które wprowadziliśmy na targach Marca w styczniu" - mówi Alessandra Mora, kierownik projektu FrescoBreak. Pod marką Fresche Idee powodzeniem cieszy się linia przecierów owocowych, tartych, surowych i świeżych jak w naturze, pakowanych w poręczne stojące torebki dla
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.