Fruit Logistica jest świadkiem narodzin wspólnej marki Zero Residue Basket
Zero Residue tworzy sieć i proponuje się jako marka zbiorowa Paniere Zero Residui, której celem jest tworzenie wysp w wielkopowierzchniowych punktach sprzedaży detalicznej. Na Fruit Logistica, L'Insalata dell'Orto i Evergreen Group zaprezentowały nowy projekt, jeden z dwóch głównych punktów stoiska firmy z Veneto zajmującej się czwartym asortymentem, drugim jest ponowne wprowadzenie na rynek misSalad, innego sposobu
Zero Residue to marka, której celem jest tworzenie wysp w sklepach wielkopowierzchniowych.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.