Green Line wprowadza innowacyjne sałatki w torebkach z burgerami
Rynek czwartego asortymentu nadal oferuje innowacje. Na targach Marca by Bologna FiereLa Linea Verde zaprezentowała europejską zapowiedź absolutnej nowości, Le LattughelleDimmidisì, nowej gamy świeżych sałatek w torebkach do różnych zastosowań, począwszy od burgerów. Wynik badań, które trwały kilka lat, jak powiedział nam dyrektor generalny Domenico Battagliola. Słodycze i

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.