In&Out, trzyletni projekt Apo Conerpo kończy się z rekordową liczbą uczestników
Osiem tysięcy dni promocyjnych, 2,3 miliona konsumentów przechwyconych w punktach sprzedaży, ponad 20 milionów kontaktów za pośrednictwem mediów społecznościowych, około 80 milionów potencjalnych czytelników dzięki tablicy dźwiękowej dostarczonej przez media. To tylko niektóre z danych In&Out, trzyletniego projektu Apo Conerpo, realizowanego za pośrednictwem jednostek biznesowych Alegra, Brio,
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.