L'Insalata dell'Orto: dwucyfrowy wzrost dla marki Metti un Fiore
Rynek jadalnych kwiatów rośnie i to nie tylko w perspektywie Wielkanocy. Insalata dell'Orto, która jest wiodącym europejskim producentem i poświęciła tym referencjom specjalną markę Metti un Fiore (Put a Flower), odnotowuje roczny wzrost o 15% w swoim dedykowanym sklepie internetowym. Szesnaście różnych odmian, purpura najlepiej sprzedającym się produktem. Asortyment dla gdo i horeca Kwiaty uprawiane w szklarni
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.