Made in Nature, 84 miliony konsumentów dotarło w ciągu jednego roku
Balans pierwszego roku kampanii drugiej edycji Made in Nature, trzyletniego projektu komunikacyjno-informacyjnego realizowanego przez Cso Italy i współfinansowanego przez Unię Europejską, wspieranego przez Brio, Canova, Ceradini, Conserve Italia, OrogeleVeritas Bio Frutta, jest pozytywny. 'Made in Nature jest jednym z projektów, który przyczyni się do wzmocnienia kultury ekologicznej w Europie', on
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.