Melinda 2.0, sześć celów w walce z permakryzysem
"Jesteśmy w tym, co naukowcy nazywają permakryzysem: pandemią, deflacją, inflacją, wojną. Melinda 2.0 chce być rzuceniem rękawicy dla rozumowania, które Konsorcjum będzie przeprowadzać w nadchodzących miesiącach, latach". Luca Zaglio, nowy dyrektor generalny Melinda, La Trentinae Apot, opowiada nam o planach na przyszłość w Fruit Attraction.
>
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.