Na Fruit Logistica włoska wioska owocowa powraca w większym rozmiarze
Powierzchnia dostępna dla Italian Fruit Village, formatu promocji i internacjonalizacji świeżych włoskich produktów, który po raz kolejny będzie głównym bohaterem targów Fruit Logistica, została zwiększona. Ponad 400 metrów powierzchni w sercu hali 4.2 (stoisko A20-A30) zostanie zajęte przez organizacje handlowe, firmy, konsorcja ochrony produktów PGI/PDO i OP z
Włoch.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.