Nowa kampania dla iLcamone, prawdziwa, skupiająca się na mediach społecznościowych
Czwarty rok z rzędu iLcamone, ten prawdziwy, powraca na antenę z nową kampanią social adv z udziałem cyfrowego przedsiębiorcy i autorki Sonii Peronacie oraz influencerów kulinarnych Mastercheffa i Vannisa Biggio. Nowe opakowanie, aby jeszcze bardziej wyróżniać się na półce iLCamone nowe opakowanie
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy użytkowników, wybraliśmy
.Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.