Nowa kampania dla iLcamone, prawdziwa, skupiająca się na mediach społecznościowych
Czwarty rok z rzędu iLcamone, ten prawdziwy, powraca na antenę z nową kampanią social adv z udziałem cyfrowego przedsiębiorcy i autorki Sonii Peronacie oraz influencerów kulinarnych Mastercheffa i Vannisa Biggio. Nowe opakowanie, aby jeszcze bardziej wyróżniać się na półce iLCamone nowe opakowanie
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy użytkowników, wybraliśmy
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.