Planet Farms i Next14 promują sałatki z upraw wertykalnych
Nowa linia sałatek o nazwie Frescaah, wywodząca się z rolnictwa wertykalnego. Jest to treść kampanii właśnie rozpoczętej przez Planet Farms, firmę technologiczną specjalizującą się w tym sektorze, między innowacjami a zrównoważonym rozwojem
Nazwa nowej linii ma na celu przekazanie w prosty i bezpośredni sposób podstawowej cechy dla konsumenta kategorii, jaką jest
Sałatka.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.