Powódź, wyścig solidarności
Liczba inicjatyw solidarnościowych na rzecz ofiar powodzi, podejmowanych przez stowarzyszenia handlowe i detalistów, stale rośnie. Oto niektóre z nich.
Jeden milion euro to kwota przeznaczona przez Coop w imieniu i wspólnie ze wszystkimi spółdzielniami konsumenckimi dla regionów Emilia-Romania i Marche, które zostały ciężko dotknięte przez powodzie. Interwencja, która uzupełnia kampanię

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.