#Repartofresh. Dodecà (Multicedi): "Jak udramatyzować oddział".
Wyróżnianie przestrzeni jest jednym z celów sprzedawców detalicznych. Często teatralizacja otoczenia może być zwycięską bronią, zarówno w celu podkreślenia sezonowości, jak i wyróżnienia kategorii produktów, przykuwając uwagę konsumenta i dając mu angażujący efekt otwarcia. Mając to na uwadze, marka Dodecà rozwija

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.