#Repartofresh. Poli skupia się na projektach kategorii i głębi asortymentowej
Zrównoważony rozwój i sezonowość należą do czynników napędzających Grupę Poli, która realizuje te atuty za pomocą wyborów mających duży wpływ na konsumenta oraz za pomocą inicjatyw kategorialnych, ramię w ramię z producentami.
Grupa, aktywna z kilkoma markami w obszarze Nielsen 2, otworzyła niedawno sklep Orvea w Peschiera del Garda, przy Via Venezia 86,
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.