Rewolucja dietetyków wśród wózków #vocidellortofrutta
Wyróżniający się znak można odtworzyć za pomocą karty informacyjnej, łącząc zdrowie, zrównoważony rozwój i treści kulinarne. Nazywa się to Nutritionists in the trolleys, propozycja złożona do handlu detalicznego przez Włoskie Stowarzyszenie Dietetyków w Kuchni (Ainc), które zrzesza około pięćdziesięciu członków w całych Włoszech, z których wszyscy są biologami żywieniowymi, i ma komitet
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.