Rozpoczyna się kampania gotowych do spożycia sałatek Dimmidisì
Linea Verde inwestuje w segment wzbogaconych sałatek pod marką Dimmidisì. Dziewięć przepisów w asortymencie jest bohaterami ożywionej kampanii plakatowej w środkach transportu miejskiego w głównych ośrodkach metropolitalnych oraz intensywnych działań radiowych w sklepach wielkopowierzchniowych. Dziewięć przepisów, dwie nowości w tym roku
Z hasłem Królowa przerwy i wezwaniem do działania Odkryj jeden
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.