Włoska sieć rolnicza i synergia z Carrefour
Współpraca między Carrefour i Coldiretti umożliwiła opracowanie i wdrożenie linii 100 produktów marki Carrefour ze znakiem jakości podpisanym przez włoskich rolników z Filiera Agricola Italiana, która należy do Coldiretti. Są to w 100% włoskie produkty pochodzące z identyfikowalnego łańcucha dostaw, uzyskane z pełnym poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.